Monday 14 January 2013

Apricot Seed Extract Capsule / Kapsul Ekstrak Biji Aprikot



ORADALIN is the apricot seeds extract which contains vitamin B17 in a concentrated form. It helps cancer patients who need to consume B17 in a large amount. According to researchers of B17, cancer patients need as much as B17 that he/she can take to stop cancer cells spread especially for those at Stage 3 and 4. The faster and the more B17 get into the body, the faster it reacts to stop cancer cells. Every capsule contains concentrated  B17 equivalent to about 15 raw apricot seeds. Every bottle comes with 60 capsules of highly concentrated apricot seeds.

Suggested intake:
For cancer patients: 3 - 6 capsules a day after meal
For general health: 1 capsule a day after meal


EKSTRAK BIJI APRIKOT AFDHAL (ORADALIN) adalah B17 berkepekatan tinggi yang juga dikenali sebagai amigdalin. Untuk kesihatan umum, anda hanya perlu makan dosej yang sangat kecil sahaja sehari yang bersamaan dengan lebih kurang 15 biji aprikot. Bagi pesakit kanser pula, lebih banyak vitamin B17 yang boleh dimasukkan kedalam tubuh tanpa perlu makan dosej yang banyak.
Mengikut pengkaji dan pengamal luar negara yang juga merupakan pakar  dalam dunia vitamin B17 ini, apabila kanser sudah berada di tahap di mana sel kanser telah merebak keluar dari tempat mula-mula ianya menyerang pesakit, kandungan vitamin B17 dalam bentuk konsentrasi yang tinggi di perlukan oleh pesakit untuk menyerang sel-sel kanser tersebut. 


Cara Makan:
Pesakit kanser: 3 - 6 biji sehari selepas makan
Kesihatan umum: 1 biji kapsul sehari selepas makan


Price / Harga:
 RM179.00